9 Nisan 2014 Çarşamba

Merhabalar herkese,

    Uzun zamandır açmayı planladığım bloğu sonunda açabildim...Yıllar önce çocuklarımı büyütmek için çalışma hayatıma ara verdiğimde 1 yaşına gelince nasılsa kaldığım yerden devam ederim diyen ben aslında hiç de öyle olmadığını gördüm.Aradan geçen 5 yıl boyunca çalışma hayatımı çok özlememe rağmen çocuklarımı bırakıp geri dönemedim...


    Evden birşeyler yapmalıydım.(Eee zaten sürekli kurabiye yapıyordum ya, blog için gereken bir fotoğraflayıp bir de tarif yazmak kalmıştı.)En azından şimdilik.Ben de bu bloğu açmaya karar verdim.Şu anda yazıp yazıp sildiğim ve tam olarak konuyu nerde bırakacağımı kestiremediğim bir yazının ortasındayım.Ama korkmayın uzatıp sizi sıkmayacağım...

    İzmir'liyim...İzmir Fatih Koleji 93 mezunuyum.Sonra 9 Eylül Üniversitesinde ve daha sonra Selçuk Üniversitesinde okudum.Yine Selçuk Üniversitesinde yüksek lisans eğitimimi tamamladım.
   Yıllardır sıkı blog takipçisiyim aslında.İlerleyen zamanda butik kurabiyelerimin resimlerini de ekleyeceğim.

Beni bloğu açmamda destekleyen tüm dostlarıma teşekkürü borç bilirim.Bu sayede tariflerime buradan kolayca ulaşabilirsiniz :)

Çok sevgiler

Mehtap

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)