14 Nisan 2015 Salı

ARI TEMALI BUTİK KURABİYE




   Sevgili Mir Sadık Demir'in arı temalı doğum günü kurabiyeleri...Nice yaşlara sağlık ve mutlulukla girmeni dilerim Mir paşa:)

    Kurabiyeler taaa Van'a gitti.İzmir'den Van' a yolculuklarını sağ salim tamamlamışlar çok şükür.Kurabiyeler ulaşınca ilk sorum  'Meltem kurabiyeler sağlam dimi?' oldu.Evet deyince çok sevindim.



   Şöyle de bir handikap var: kendimin yemek istemeyeceği şeyler hazırlamayı pek sevmiyorum.Mesela çok kalın kurabiye de yapabilirdim o zaman kırılma riski almazdım ama o kalın kurabiyeler hem kaba duruyor hem yemesi zor oluyor.Yani benim için öyle...Az şeker hamuru ve tereyağı kullanmayı tercih ederim.Margarin hakkındaki gerçekleri öğrendiğim 8 yıldan beri de eve almam...






Bana ulaşmak isterseniz:
bernisbayram@yahoo.com

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)