2 Şubat 2021 Salı

FIRINDA KARNABAHAR




FIRINDA KARNABAHAR

  Ben hafif diriliği sevdiğimden önceden karnabaharı haşlamadım.Zaten sosu döküp fırına attığımda yumuşuyor.Ayrıca çok kalın sevmediğimden ince yaydım karnabaharı.Bu şekilde daha güzel oluyor...

Malzemeler:
1 küçük karnabahar
2 yumurta
4-5 yemek kaşığı yoğurt
3-4 yemek kaşığı zeytinyağı
tuz, karabiber, kırmızıbiber ve dilediğiniz baharat

Üzerine:
Rendelenemiş peynir

Hazırlanışı:
1-Yumurta ve yoğurdu çırptım.İçine zeytinyağı ve baharatları da ekledim.Yıkayıp temizlediğim ve elimle küçük parçalara ayırdığım karnabaharı fırın kabına aldım.Üzerine hazırladığım karışımı döküp malzeme ile bütünleşsin diye karıştırdım. 180 derece fırında 15-20 dakika kadar pişiridim.Sonra çıkarıp üzerine rendelenmiş peynir serptim ve üstü kızarana kadar tekrar fırına atıp pişiridim.
Deneyeceklere afiyet olsun


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)