25 Haziran 2014 Çarşamba

Dolmalık biber derin dondurucuda nasıl saklanır?







    Başlık komik oldu sanki...

    Geçen yıl bahçeme o kadar çok biber ekmişim ki (bir hevesle sanırım) çıkan biberleri nereye koyacağımı bilemedim.Tüm kış yedik.Aşağıdaki şekilde dondurunca aynı yazın dalından toplamışım gibi lezzetliydi biberler.

    Dolmalık biberlerinizi yıkayın.Baş kısımlarından kesip içindeki çekirdekleri çıkarın.Sonra kuruması için kuru bir yerde baş aşağı çevirip biraz bekletip tek seferde pişirebileceğiniz kadarını poşete koyun ve dondurucuya atın.Bu kadar.

    Ben kapak kısımlarını kullanmıyorum.Pişirirken küçük domates parçaları ile kapak yapıyorum.Bu yüzden poşete koymadım.Eğer siz kapaklarını kullanıyorsanız poşete ekleyebilirsiniz.




  Sizin kullandığınız başka yöntem varsa lütfen paylaşın.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder

Yorum bekliyorum hadi deneyip yazın:)